reklama

Školský výlet

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Konečne!

Dočkala som sa mojej ďalšej školskej akcie...školský výlet! Máme ho úspešne za sebou, všetci sme šťastne dorazili tam, aj domov. Všetci sme šťastne strávili tri dni v nádhernom prostredí Liptova. Pamätám sa, keď som mala asi 13rokov a prvýkrát som pozerala film: Sněženky a machři, už vtedy som si povedala:"Aj ja chcem chodiť na školské akcie so študentmi, veď to môže byť aj sranda!" Páčila sa mi scéna nočnej guľovačky, stavanie snehuliakov, nočné špehovanie, prechádzanie z okien do dievčenských izieb...Dobrodružstvo, ktoré k výletom neodmysliteľne patrí...Hej, páčilo sa mi to, keď som bola štundetkou aj ja, ale teraz...bola som v úplne inej pozícii. Dva dni pred výletom som nemohla pokojne spať, či sa náhodou niekomu niečo nestane. Aj keď sme boli vo vyššie položenom mieste, sneh a týmpádom nočné guľovanie nehrozilo, nehrozilo ani lezenie z okien za dievčatami, pretože to bola čisto chlapčenská zostava...Ale aj tak, zodpovednosť učiteľa za svojich študentov je veľká.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Som rada, že výlet dopadol výborne, moj prvý výlet z pozície učiteľa! Bola aj sranda, veď to k tomu patrí...a bolo to prospešné aj pre mňa- prvýkrát som hrala playstation, stolný futbal, hekis...Tieto veci som sa naučila práve od nich. Takže, na čo okrem iného slúžia školské výlety?- na posilnenie komunikácie medzi učiteľom a študentmi, na vymienanie si vzájomných rád, informácií, na zábavu, spoznávanie nového prostredia, utužovanie kolektívnych vzťahov...

Som rada, že som tam mohla byť! Sláva školským výletom!!!:))))

Ivana Petrušová

Ivana Petrušová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s bohatou dušou:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu