reklama

Maturita po novom...

A je to tu!V súčasnosti ospevovaná téma týkajúca sa študentov, učiteľov, rodičov, známych....a prosto nás, Slovákov, ktorí si aj na základe takýchto maturít môžeme vytvoriť mienku na to, aké je to naše dnešné školstvo....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Ja sa na maturity dívam už z pozície učiteľa. Pred 10min som skončila administráciu na maturite v anglickom jazyku. Trošku som sa v rýchlosti článku nechala inšpirovať maturantom (miroslavmartinovic.blog.sme.sk), ktorý opisoval autentickosť maturity z pohľadu mladého študenta, ktorého vďaka maturitám čaká nový štart v živote...

Je to tak...dlhoočakávané maturity prišli, aby opäť rozvírili hladinu rôznych názorov na problematiku testov či slohových tém, aby opäť vytvorili priestor medzi študentmi a učiteľmi o spochybnení dôležitosti takýchto testov, aby sme sa aj my, učitelia, jednoducho pozastavili nad tým, čo sa vlastne od tých našich stredoškolákov vyžaduje...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Aj som sa pozastavila, sama, s kolegami, so študentmi...a položili sme si rečnícku otázku:"Aký osoh mala táto maturita?" (Mám teraz na mysli konkrétne slovenský jazyk, keďže iné maturitné predmety nevyučujem, nie som kompetentná ani o nich hovoriť) 

 Keďže sa na rečnícke otázky nemusí odpovedať, ja sa teraz odmlčím, mávnem rukou a poviem si len tak, pre seba, že to malo aspoň jednu výhodu- pre niektorých študentov táto maturita znamenala hádam asi aj prvý vážny krok k prevzatiu zodpovednosti samých za seba...Teda, aspoň dúfam!

 Všetkým maturantom držím prsty!

Ivana Petrušová

Ivana Petrušová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s bohatou dušou:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu